Логотип Віватек

FAQ

На цій сторінці ви знайдете відповіді на найбільш популярні запитання наших клієнтів. 

  • Як зробити замовлення?

    Оберіть товар у каталозі та додайте у кошик. Після оформлення замовлення, очікуйте на рахунок для сплати. Наш спеціаліст може допомогти вам оцінити ваш запит та визначити, який прилад найбільше задовольнить вашу потребу. Зверніться до нас за контактами або замовте зворотній дзвінок.

  • Які умови доставки?

    Ми здійснюємо доставку Новою Поштою, УкрПоштою та кур'єром. Детальніше про умови доставки тут.

  • Які умови співпраці?

    Ми пропонуємо індивідуальні умови співпраці для кожної компанії. Підбираємо пропозицію в залежності від обсягу та вартості замовлення. Детальніше про умови співпраці тут. 

  • Скільки триває гарантія на прилад?

    Віватек пропонує від 12 до 18 місяців гарантії з дня установки. Щоб дізнатися ваш гарантійний термін зверніться до вашого менеджера або до Сервісного відділу.

  • Як звернутися за сервісною підтримкою?

    Ви можете звернутися до наших сервісних фахівців з понеділка по п'ятницю з 9:00 по 18:00. Більше деталей ви зможете знайти у розділі Сервіс.